Po zakończeniu szkolenia powiedział: „Fani są bez tenisa od miesięcy. Poza ćwiczeniami w mojej akademii nie byłem aktywny sportowo, więc sesja transmitowana na żywo naprawdę mi się podobała. Jej zorganizowanie było znakomitym pomysłem”.
„Kia towarzyszy mi odkąd skończyłem 17 lat. Koreańska marka odegrała i wciąż odgrywa ogromną rolę nie tylko w mojej zawodowej karierze, ale w życiu w ogóle. Nie mogę doczekać się tego, co przyniesie kolejne pięć lat naszej współpracy zarówno na boisku, jak i poza nim”.
Prezes i dyrektor generalny Kia Motors, Ho Sung Song, powiedział: „16-letnia współpraca z Rafaelem Nadalem zainspirowała miliony ludzi do gry w tenisa. W czasach, gdy potrzebuje on kontaktu z fanami bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, chcieliśmy zaangażować ich w jego trening i zachęcić do powrotu do grania. Cieszymy się, że przedłużamy współpracę z wyjątkowym sportowcem na kolejne pięć lat i już nie możemy doczekać się następnych inspirujących pomysłów”.
Transmisja na żywo ze szkolenia odbyła się na oficjalnym profilu Rafaela Nadala na Facebooku, Można ją znaleźć na kanałach społecznościowych marki Kia
https://www.facebook.com/Nadal/videos/777766539698800.