

Efektowny tył
Sylwetkę Niro z tyłu wyróżnia niepowtarzalna linia świateł LED. Układ tylnych lamp przeciwmgielnych nawiązuje do charakterystycznego motywu "strzały" z przodu. Dyfuzor minimalizuje zawirowania powietrza i poprawia aerodynamikę pojazdu.

Przykuwa wzrok
Charakterystyczny grill chłodnicy w kształcie tygrysiego nosa nadaje Niro niepowtarzalny charakter. Akcentują go błyszczące czarne i chromowane dodatki. Drogę po zmroku oświetlają reflektory LED, światła do jazdy dziennej w stylistyce strzałek oraz światła przeciwmgielne LED. Błyszcząca, srebrna płyta ochronna oraz 18-calowe obręcze kół podkreślają dynamiczny styl crossovera.

Przestronna i stylowa
W przestronnym, komfortowym wnętrzu poczujesz się jak w domu. Podgrzewane siedzenia mogą zostać wyposażone w system zapamiętywania ustawień, a przednie fotele mogą być dodatkowo wentylowane. Kierowca z łatwością może ustawić najwygodniejszą dla siebie pozycję. Do wyboru dostępne są różne pakiety kolorystyczne, w tym niezwykle oryginalny czerwono-pomarańczowy i śliwkowy. Można też zdecydować się na elegancką, skórzaną tapicerkę.

Nowoczesny styl
Gdy usiądziesz na fotelu kierowcy, wszystkie informacje znajdziesz w zasięgu wzroku. Elegancka, błyszcząca deska rozdzielcza z subtelnymi chromowanymi detalami kryje w sobie 7-calowy zestaw zegarów z kolorowym wyświetlaczem oraz wygodny, centralny ekran dotykowy o przekątnej 10,25 cala. Z danych dotyczących napędu hybrydowego, nawigacji oraz systemu audio można korzystać bez odrywania wzroku od drogi.

Poznaj technologię hybrydową
Kia Niro to samochód przyszłości. Niewielkie zużycie paliwa, niska emisja spalin i 7-letnia gwarancja (łącznie z akumulatorem napędowym) to tylko niektóre jego zalety.

Wydajność Jazdy
Zarówno w mieście, jak i w trasie. Zobacz jak Kia Niro dostosowuje tryb pracy napędu hybrydowego do warunków jazdy. Inteligentny system pokonywania zakrętów na bieżąco analizuje trasę i podpowiada, kiedy zdjąć nogę z gazu, by jazda była jak najbardziej wydajna i oszczędna.

Napęd hybrydowy
Niro może korzystać z jednego napędu lub z obydwu jednocześnie. Podczas hamowania odzyskuje energię kinetyczną, przekształcając ją w energię elektryczną, doładowując w ten sposób akumulator. Łączna maksymalna moc zespołu napędowego wynosi 141 KM. Wyłącznie w trybie elektrycznym Kia Niro może rozwinąć prędkość 120 km/h, a w trybie hybrydowym 164 km/h.
DYNAMIKA JAZDY


6-biegowa przekładnia dwusprzęgłowa (DCT)
Gwarantuje płynną zmianę przełożeń i wpływa na zmniejszenie zużycia paliwa
Więcej


Podróżowanie hybrydą
Zobacz, jak wyjątkowe osiągi zapewnia jej nowoczesny system napędowy. Nie będziesz chcieć opuszczać fotela kierowcy.
6-biegowa przekładnia dwusprzęgłowa (DCT)
Automatyczna 6-biegowa przekładnia dwusprzęgłowa (DCT) gwarantuje płynną zmianę przełożeń i wpływa na zmniejszenie zużycia paliwa.
Dynamiczna jazda
Aby włączyć tryb sportowy wystarczy przesunąć dźwignię zmiany biegów w lewo. W tym trybie przekładnia DCT umożliwia manualną zmianę przełożeń, dzięki czemu poczujesz dynamikę zupełnie nietypową dla samochodu hybrydowego! Umieszczone przy kierownicy łopatki zmiany biegów podkreślają sportowy charakter auta. Oczekujesz więcej? Niro to hybrydowy crossover, który nie ma sobie równych!ELEKTROMOBILNOŚĆ KIA

Jak działa napęd hybrydowy?
Samochody hybrydowe wykorzystują kombinację silnika spalinowego i elektrycznego, zasilanego akumulatorem. Napędy te mogą pracować osobno lub razem - w celu zasilenia samochodu w najbardziej efektywny sposób, aby zwiększyć ekonomię zużycia paliwa i zmniejszyć emisję zanieczyszczeń. Technologia ta jest nieoceniona zwłaszcza w przypadku funkcji Start/Stop w mieście.

Ile kosztuje auto elektryczne?
W momencie zakupu koszt hybrydy plug-in może okazać się wyższy niż w przypadku wybrania porównywalnego modelu samochodu z silnikiem spalinowym. Na dłuższą metę jednak to hybrydy okazują się tańsze w utrzymaniu. Dzieje się tak za sprawą o wiele niższych kosztów utrzymania, paliwa, a nawet pewnych przywilejów, z których korzystają kierowcy przyjaznych środowisku aut.
TECHNOLOGIA I BEZPIECZEŃSTWO

Aktywny tempomat
Aktywny tempomat z technologią Stop & Go (SCC w/ S&G) sprawia, że długie podróże to okazja do relaksu
Więcej

Autonomiczne hamowanie awaryjne
System autonomicznego hamowania awaryjnego (FCA) analizuje dane z kamer i radaru
Więcej

System monitorowania martwego pola w lusterkach
System monitorowania martwego pola wykrywa pojazdy, które mogą być niewidoczne w lusterkach
Więcej

Zawsze na dobrej drodze
System ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu (LKA) poinformuje kierowcę, a następnie może dokonać korekty toru jazdy
Więcej

Asystent jazdy w korku (LFA)
Nowy wymiar jazdy w mieście oraz w warunkach dużego natężenia ruchu
Więcej

Bezpieczeństwo czynne
Układ wspomagający ruszanie na wzniesieniu (Hill Start Assist Control) zapobiega stoczeniu się pojazdu na stromym podjeździe
Więcej


Aktywny tempomat
Aktywny tempomat z technologią Stop & Go (SCC w/ S&G) sprawia, że długie podróże to okazja do relaksu. Kia Niro sama bowiem automatycznie dostosowuje swoją prędkość i odległość od samochodów z przodu.
Autonomiczne hamowanie awaryjne
System autonomicznego hamowania awaryjnego (FCA) analizuje dane z kamer i radaru. Rejestruje potencjalnie niebezpieczne sytuacje, wykrywa również pieszych i rowerzystów na drodze i ostrzega o nich kierowcę. W przypadku braku reakcji może samodzielnie zatrzymać pojazd (2)(3). Inteligentny system rozpoznawania znaków na bieżąco informuje o ograniczeniach prędkości.
System monitorowania martwego pola w lusterkach
System monitorowania martwego pola wykrywa pojazdy, które mogą być niewidoczne w lusterkach nawet dla doświadczonych kierowców. Ostrzega wtedy kierowcę dźwiękowo i wizualnie. System ostrzegania o pojazdach z tyłu podczas cofania wykrywa samochody oraz pieszych, dzięki czemu pomaga bezpiecznie opuścić miejsce parkingowe.
Zawsze na dobrej drodze
System ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu (LKA) poinformuje kierowcę, a następnie może dokonać korekty toru jazdy, jeśli samochód zacznie zjeżdżać ze swojego pasa bez użycia kierunkowskazu. Gdy system powiadamiania o zmęczeniu kierowcy wykryje u prowadzącego pojazd symptomy zmęczenia, zaleci mu zrobienie przerwy.
Asystent jazdy w korku (LFA)
Nowy wymiar jazdy w mieście oraz w warunkach dużego natężenia ruchu. Asystent jazdy w korku (LFA) pomaga utrzymać auto na środku pasa ruchu, dostosowując prędkość i odległość od pojazdów z przodu. W zależności od potrzeby Kia Niro sama przyspiesza lub hamuje. Może nawet ruszyć, jeśli samochód z przodu także przesunie się do przodu po upływie mniej niż 3 sekund.
Bezpieczeństwo czynne
Układ wspomagający ruszanie na wzniesieniu (Hill Start Assist Control) zapobiega stoczeniu się pojazdu na stromym podjeździe. Asystent parkowania (Kia Auto Park Assist) pomaga manewrować na ograniczonej przestrzeni. Elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy (ESC) podnosi bezpieczeństwo jazdy w zakrętach. Olśniewający design i najwyższy poziom bezpieczeństwa - bez kompromisów.
Elektroniczny hamulec postojowy (EPB)
Kia Niro dba o Twoją wygodę i bezpieczeństwo. Aby aktywować hamulec postojowy, wystarczy tylko wcisnąć odpowiedni przycisk.
Panoramiczny dotykowy ekran o przekątnej 10,25 cala
Wbudowany ekran dotykowy o przekątnej 10,25 cala umożliwia dostęp do trzech aplikacji jednocześnie. Można słuchać w tym samym czasie muzyki, korzystać z nawigacji i sprawdzać prognozę pogody. 7 lat bezpłatnych aktualizacji mapy zdecydowanie podnosi funkcjonalność i atrakcyjność systemu. Ekran dotykowy służy również do sterowania wysokiej klasy systemem nagłośnienia JBL® z 8 głośnikami i technologią Clari Fi™.